xXxM@RuB@bExXx

Wednesday, April 24, 2013

2013..

Wah..dh lama juga x blogging..nak pendekkan cerita, cerita panjang..bila dh busy beberapa bulan nie, tambah lagi ada facebook, mmg susah nak layan blog,..nak tulis pun masa tu crita blom ad..eh, sebenarnya crita ad, malas jer nak pikir2.

Tahun 2013 memang banyak yang berlaku. Impian pun dah macam2, kalau dulu berangan nak beli rumah, rumah dh ad, cuma tinggal nak apply loan jer kat bank. Nak kereta baru, kereta dah ada, QMU 6443, Saga FLX kebanggaan ku..hehe..nak dapat Saga nie pun susah, nak harapkan family tolong, adik blacklistlh pulak, adk beradik yang lain, huh, haram jadah...nak mintak tolong pun susah...tapi xpa, Saga dh ad depan mata..

                                     Besar gedebak pic nie...aku dn kreta aku..QMU 6443

Impian sekarang nak buka bisnes lh plak..hmmm..mmg dari dulu pn minat aku nie nak buka bisnes, tapi ap boleh buat, modal blom ada..ingatkn nak berjinak2 kat bisnes cuci kereta dulu, biasalah nak cari bisnes yang pakai modal kecik dulu..kalau nak besar, modal pun besar. Nak pinjam kat bank, huh,..sampai ke tua lh x dpat..bank nak tu lah, ini lah..hmm..memang patut pun banyak anak bangsa yang nak majukan diri, nak melangkah lebih, semua banyak yang sangkut kat bank,...musnahlh impian, segala harapan nak jadi bisnes man..

Bila pikir balik, hmm, siapalh boleh tolong aku ni?.. Tiap-tiap hari bila turun jer keje, otak asyik sangat pikir, melamun, bila lah nak kaya nie..dh macam2 dh aku buat..semua x dapat,..nak tunggu nasib, umur pun dh tua..nak x nak, trpaksa lh tunggu bbrapa bulan lagi utk cuba balik pinjam kat bank..sori, lupa nak mention, nama masih baru kat bank, belum sampai 6 bln, pasal tu bank blom terima kalau nak pinjam kat bank...hehe..

Hmm...pasal crita aku dengan dia...lain kali aku crita...x lama lg dh nak balik..eh..jam baru 15.21 pm...masih lm tu..sejam lagi..hmm..nak tgk benda lain plak..cheerio...

No comments:

Post a Comment