xXxM@RuB@bExXx

Thursday, April 25, 2013

Kereta, Motosikal Aku Dan Dia..

Nie aku nak tunjuk kereta, motosikal aku dan dia selama kita orang couple...
Mesti semua dah tau kn kereta kat bawah nie anak aku yang baru jer keluar, QMU 6443..hmm..x sabar nak upgrade, nak modified anak aku nie...



Nie kereta ke-4 milik kita orang..

MYVI QAK 7620..hmmm...rasa2 xda lh pic dia..dlm handphone xda, dalam muka buku pun xda...tp xpa..lain kali aku akan upload pic kreta dia..MYVI QAK7620 nie kereta ke-3 milik kita orang...

QAK 7620

QAK 7620
Pic nie aku baru jer upload..curi2 ambik pagi 26/04/2013 sblum turun keje..hehe..

Seterusnya, QMS 6443..haaaa....nie bukan kereta, tapi motosikal...Motosikal Scooter Ego S..kaler pink lagi...yang nie, aku pakai dulu waktu nak turun praktikal lepas habis belajar ambik Safety and Health...hmm...xder lesen babe..nasib baik polis trafik kasi lepas, tu pun gara2 pakai coverall..jadi orang x perasan..hehe...


Camner ok?..Motosikal adalah harta besar kita orang yang kedua..dan yang paling lama sekali Kancil yang penuh dengan kenangan suka duka..QMH 6443..masa tu masih P lagi..tp skarang dh x main lesen P..hehe..moto jer xder lesen...masa tu mmg kuat nak modified kreta kancil nie..selama kita orang dh beli kereta nie, rasa2 aku, dah 25 k dh kluar nak modified kereta nie..nak spray baru lagi..


Nie waktu nak modified speaker belakang tu..BOOM...BOOM...

Biar pun nampak simple..tapi kereta tu dah banyak berjasa kat aku dan dia..

Nie pic aku dan dia baru habis Graduation ceremony..bergambar dengan Si Kancil Kesayangan...

Yang nie pic aku dan dia dan adik angkat kita orang..kita orang yang tua nie nampak rendah jer berdiri kat tepi adik angkat..hehe

Mesti u alls tertanya2 pasal nombor kereta kita orang banyak pakai 6443 melainkan yang satu tu jer..anak si dia tu, datang dari Kuching,...pasal tu nombor pelik, plat pun lain dari yang lain...bapak si dia nie penah bagitau kat kita orang, nombor nie bagus..cuba kira...6 + 3 = 9, pastu  4 + 4 = 8,...jadi, 98...nombor nie kira bertuah lah kalau dalam FengShui orang cina nie..kaya banyak..banyak kaya..hehe...duit lai..duit lai...pasal tu lh nombor anak2 kita orang nie 6443...sekian...

No comments:

Post a Comment