xXxM@RuB@bExXx

Wednesday, April 24, 2013

The Girl With The Dragon Tattoo...


Dulu aku penah mention nak buat tattoo..kat bawah nie adlh proses cover up tattoo naga yang aku banggakan sampai sekarang..nak buat tattoo baru, fulus blom ad,..hehe...kalau ad, pn hutang minta byr...hmmm...huh...

ha...nie proses tukang tattoo tu tengah melakar garis2 tattoo pakai machine..masa tu blom berapa sakit..baru mula..



yang nie, proses melukis kepala naga kesayangan aku..cover up untuk naga yang x jadi..huh..malu..malu..

Clear x?...ad nampak kepala naga dh terbentuk?...

Aduh,...yang nie sakit skit...tgk blakang aku tu pn dh tau..merah padam dh..mmg sakit..kalau x tahan buat tattoo nie, mmg nangis lh orang tu..

Waktu nie, dh ok skit dh..kat bahagian tulang blakang tadi mmg sakit..kalau tempat yang ad isi, lemak skit tu x sakit..

Tadi, tukang tattoo tengah buat sisik naga,...mmg sakit..nampak kn..

Masa makan...huh..lapar...lapar gara2 menahan sakit..

kat sini boleh tengok, tukang tattoo tu dh buat lining, dengan colouring..tp kat sini xda colour,..hitam jer..

nie pic dari dekat..komen?


yang nie, tattoo dh siap..cantik kan..suka..suka...dh pakai baju balik...


simpan powder dh...simpan lotion baby dh..biar nampak berkilat..hmm..cantik..


Macam mana?..ad berani?..bagi yang tak tahan sakit tu, aku nasihatkn janganlh, kalau x tahan..orang macam aku nie lasak skit..jenis tahan sakit..

No comments:

Post a Comment