xXxM@RuB@bExXx

Wednesday, June 5, 2013

Penny..

PENNY

Nak tau siapa Penny nie?..


Nielah Penny..Anak anjing aku...baka maltese campuran shihtzu...patut pun hari nie aku rasa lain macam jer..Penny aku nie beranak kat rumah...Aku cuma sempat jadi bidan yang kecik warna hitam tu jer...Yang hitam putih tu aku tak sempat..Eh..Pandai pulak jadi bidan anjing aku nie..

Wah,.....bukan main seronok lagi aku...Patut pun malam tadi aku tengok Penny semacam jer..main sembunyi lagi bawah meja..kurang nak bergaul dengan anak anjing aku yang lain..Archie dan Jordan...hmm...lawa kan nama dia orang..hehe...

Aduh,....comel-comel...eee.....rasa tak sabar pulak nak balik..







Dah jadi nenek aku nie..Yang si Dia pula tengah sibuk cari sangkar khas untuk Penny aku nie dengan anak2 dia..Aku dan Dia betul2 teruja dapat ahli baru dalam family kita orang...seronok...

No comments:

Post a Comment