xXxM@RuB@bExXx

Friday, May 3, 2013

Lambat...

Hari nie, aku lambat sampai tempat keje.. mana tak nya, dalam perjalanan aku ke tempat kerja, aku melalui 2 situasi kemalangan..First, tak jauh dari tempat tinggal aku..kat jalan lampu isyarat yang belum siap. Pelanggaran antara Wira dengan Alza. Punyalh sayang aku tengok Alza tu...dahlah masih baru, bukan setakat baru, baru keluar lagi tu...masih ada plastik lagi kat kerusi dia...aduh,..aku pulak yang sakit hati tengok...sedih oo tengok kereta masih baru dah eksiden.

Itu baru situasi pertama, situasi kedua kat jalan besar. Hilux dengan kereta ap ntah, aku pun tak tau..sebab aku tengok dari jauh jer..punyalah jammed jalan. Pakai jalan shortcut pun sama..mana x nya, dia orang yang selalu pakai jalan besar pun ikut pakai jalan short-cut..nak laju pun tak dapat..terpaksalh aku bawak keta aku tu slow-slow..aku nie jenis orang yang tak suka bawak keta slow2..macam bapak aku jugak..hehe...ngantuk kalau bawak keta slow2..

Sampai jer kat ofis, aku online cari bodykit untuk saga aku..ingatkan nak pasang R3..biar nampak macho skit..hehe..tapi, tunggu duit ad dulu lh baru aku pasang..pasal kereta tu, aku akan upgrade dia skit2...gambar pn akn aku ambik, upload kat sini untuk tontonan ramai..hehe..harap2 nanti ada yang suka...

No comments:

Post a Comment